0
(0)

DKG-255 – це цифровий блок керування швидкістю, керований мікропроцесором, призначений для контролю частоти обертання двигуна з швидким і точним реагуванням на зміни навантаження.

DKG-255 підключається до пропорційного електричного приводу передньої дії та магнітного датчика швидкості. Він також здатний приймати сигнал швидкості від напруги генератора, усуваючи потребу в блокі MPU. Він керує різноманітними двигунами в режимах постійної швидкості (ізохронний) або провисання.

DKG-255 пропонує програмовані параметри для налаштування налаштувань швидкості холостого ходу та номінальної швидкості. Швидкий режим IDLE вибирається за допомогою зовнішнього перемикача.

Функція автоматичного регулювання швидкості PID контролює динамічні характеристики агрегату та забезпечує стабільну роботу з більшістю типів двигунів.

Переезд сайта Друг на час на Мейби топ 1  Дприм 3$ за регистрацию на сайте знакомств Мейби топ 2

Пристрій може автоматично налаштовувати параметри PID, спрощуючи процес програмування та покращуючи якість динамічного відгуку.

Зовнішній потенціометр регулювання швидкості може бути підключений до пристрою для регулювання швидкості двигуна з віддаленого місця.

Допоміжний вхід регулювання швидкості дозволяє регулювати швидкість, керовану напругою, для синхронізації та розподілу навантаження.

Якщо на пристрій не подається відповідний сигнал швидкості, схема моніторингу сигналу швидкості виявить це та відключить вихід приводу, щоб запобігти будь-яким пошкодженням.

Пристрій здатний видавати струм приводу до 10 А. Однак схема обмеження вихідного струму захистить пристрій від короткого замикання або перевантаження на виході.

Передбачено захист від зворотного підключення батареї та перехідних напруг.

ОСОБЛИВОСТІ:Функція автоматичного налаштування PIDКерується мікропроцесоромРобота від 12 і 24 ВЗдатний керувати різними двигунамиВихід приводу прямої діїШвидка та точна відповідьПочаткове регулювання паливаРегулювання рампи швидкостіВихід сигналізації про перевищення швидкостіРегульована номінальна швидкість і швидкість холостого ходуІзохронна і знижена роботаРегулювання підсилення та стабільностіМожливість зовнішнього регулювання швидкостіСинхронізація та розподіл навантаженняВихідна схема комутаторного режимуБезперервний вихідний струм 10 АВиявлення несправності датчика швидкостіЗахист від зворотної напруги акумулятораЗахист виходу від короткого замиканняМіцна конструкціяЕлектронна схема, захищена емаллюМалі розміри (130x110x27 мм)Низька вартість

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Діапазон живлення постійного струму: від 10,0 до 33,0 В постійного струмуСпоживання струму: макс. 100 мА (привід не підключений)Діапазон введення швидкості: від 40 Гц до 8000 Гц.Амплітуда сигналу швидкості: від 1,5 до 300 В змінного струму-RMSВхідний опір сигналу швидкості: 2 МОмЗовнішнє регулювання швидкості:Тримпот 5 кОм між клемами G і JДіапазон зовнішнього регулювання швидкості: ± 6% хв при 3000 ГцДопоміжний вхід (клемі M):Діапазон вхідної напруги: від 0 до 10 В постійного струмуВхідний опір: 150 кОм.Діапазон регулювання: ±25% хв при 3000 ГцТочність швидкості в стаціонарному режимі: ±0,2 %Діапазон регулювання опускання: мінімум від 1 до 5%.Потужність приводу: 10 А безперервна максРобоча температура: -20°C (-4°F) до 70°C (158°F).Температура зберігання: -30°C (-22°F) до 80°C (176°F).Максимальна вологість: 95% без конденсації.Розміри: 130 x 110 x 27 мм (Ш x В x Г)Вага: 350 г (прибл.)Монтаж: будь-яке положення, бажано вертикальне

Наскільки Вам подобається?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Середня оцінка 0 / 5. Всього голосів: 0

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

Поділитись: