DATAKOM DK-30 – це високотехнологічний продукт, що забезпечує контроль і захист повітряних компресорів дизельного двигуна, гвинтового або поршневого типу. Контролер включає в себе всі функції, необхідні для панелі керування компресором. Таким чином, додаткові модулі не потрібні, що призводить до зниження вартості панелей.Контролер має повний захист двигуна та приладів через аналогові та цифрові входи та виходи. Він також діє як реле захисту від перевищення швидкості, захищаючи двигун від перевищення швидкості. Щоб запобігти розрядженню акумулятора, в режимі STOP контролер повністю вимикається, споживаючи нульовий струм. Обороти двигуна зчитуються через магнітний датчик, встановлений на маховику двигуна.Функція «ранній запуск» аналізує тенденцію споживання повітря та запускає компресор так, щоб тиск ніколи не падав нижче нижньої межі.Щоб мати постійний вихідний тиск, контролер здатний регулювати швидкість двигуна за допомогою свого аналогового виходу, що керується контуром PID. Контролер підтримує застосування кількох компресорів до 8 компресорів. Комунікаційний порт логічного рівня Modbus RTU контролера дозволяє підключатися до комп’ютера, забезпечуючи моніторинг та налаштування параметрів програми.Налаштування контролера можна виконати через передню панель або за допомогою безкоштовного програмного забезпечення для ПК. Програмне забезпечення для ПК доступне для безкоштовного завантаження на веб-сайті виробника. За допомогою безкоштовного програмного забезпечення RAINBOW+ можна контролювати та записувати контролер.
● Автоматична робота через вихідний тиск● Управління соленоїдом навантаження● Аналоговий вихід керування швидкістю● Підтримка кількох компресорів● Комплексне обладнання двигуна● Детальний захист двигуна● Захист двигуна від перевищення швидкості● Нульове споживання електроенергії в стані спокою● Гнучкий алгоритм розрахунку моточасів● Функція раннього запуску, що запобігає падінню тиску● Записи історії● 5 незалежних лічильників обслуговування● Вхід магнітного датчика● 6 програмованих цифрових виходів● 6 програмованих цифрових входів● 3 програмованих аналогових входи датчика двигуна● 2 входи датчика тиску повітря● 2 входи датчика температури повітря● Регульовані характеристики датчика● Послідовний порт логічного рівня● Зв’язок MODBUS-RTU● Захищене паролем програмування передньої панелі● Низька глибина панелі, легка установка● Широкий діапазон робочих температур● Герметична передня панель (IP65 з прокладкою)
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Напруга живлення постійного струму: від 9,0 до 33,0 В постійного струмуВипадки прокручування: витримує 0 В протягом 100 мс.Типове споживання струму: 130mA-DCМаксимальний споживаний струм: 250mA-DCВиходи постійного струму: захищений напівпровідниковий MOSFETвиходи, номінальна напруга 1 А при 28 В постійного струмуЗбудження від генератора заряду: не менше 2 ВтНапруга магнітного датчика: від 0,5 до 30 В змінного струмуЧастота магнітного сприйняття: від 0 до 10000 Гц.Цифрові входи: вхідна напруга від 0 до 30 В постійного струму.Підключений до BAT+ через внутрішній резистор 47K.Діапазон входу аналогового відправника: 0-5000 Ом.Входи тиску: датчик тиску 4-20 мАТемпературні входи: від 1000 до 5000 Ом,(датчики KTY/NTC/PTC)Послідовний порт:Тип сигналу: логічні рівніЗв’язок: Modbus RTUШвидкість передачі даних: 9600 бодРобоча температура: від -30°C до +70°CТемпература зберігання: від -40°C до +80°CМакс. Відносна вологість: %95 без конденсаціїСтупінь захисту: IP 65 (передній, з прокладкою)IP 30 (задня частина)Корпус: вогнестійкий, сумісний з ROHS,високотемпературний ABS/PC (UL94-V0)Установка: на панелі, задня фіксація пластиковадужки.Розміри: 132x105x54 мм (ШxВxГ)Розмір панелі: мінімум 116×86 ммВага: 250 грДирективи ЄС:2006/95/EC (LVD)2004/108/EC (EMC)Довідкові стандарти:EN 61010 (безпека)EN 61326 (EMC)