Обслуговування електромобіля: більш дешевий процес
Однією з найхарактерніших характеристик обслуговування електромобіля є те, що воно дешевше, ніж обслуговування двигуна внутрішнього згоряння. Останнє набагато складніше, оскільки іноді потрібно обслуговувати більше деталей та об’єктів. Краще звертатись за порадами до кваліфікованих спеціалістів Моторцентр у місті Хмельницький https://motorcenter.com.ua/
Наприклад, у технології електромобілів ми не знаходимо розподільчої системи, тому немає ременя ГРМ, який потрібно міняти та поломка якого є однією з найдорожчих, які ми можемо знайти.
Очевидно, що палива немає, а отже, необхідно зняти необхідні насоси та фільтри. Система впуску теж пропадає, що немає палива має на увазі відсутність вихлопної труби, а значить і каталізаторів і сажевих фільтрів. Також відсутня заміна олії та, залежно від того, якого класу електромобілів, зчеплення теж пропадає.
Значить, без обслуговування?
Так, тільки це не так інтенсивно і часто, як у автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння.
Щоб мати просту ідею, електромобіль складається з наступних частин:
Електродвигун чи двигуниТрансформатори постійного струму змінного струмуАкумуляторна батареяБортовий зарядний пристрійКожен із цих компонентів працює при оптимальній температурі, а це означає, що має бути система охолодження, що дозволяє підтримувати зазначені температури з відповідними електричними насосами. Останнє, очевидно, потребує процесу обслуговування. Ви також повинні виконати технічне обслуговування гальм, шин, рульового керування або коробки передач (якщо застосовується).
Але щодо чисто електричних автомобільних технологій, то обслуговування як таке практично відсутнє. Що стосується електродвигуна, то в основному це будуть підшипники, оскільки якщо він зламається, не буде іншого виходу, крім повної заміни двигуна.
Процес ремонту електромобіля
Ремонт електромобіля не схожий на той, що працює із двигуном внутрішнього згоряння. Детальніше можете дізнатись на сторінці автосервісу у Хмельницькому Моторцентр https://motorcenter.com.ua/avtoelektrik-hmelnitskij/ Насамперед, на початковому етапі, коли оператори повинні провести низку профілактичних заходів, пов’язаних з електричним струмом.
Для початку обов’язково наявність не менше 2-х операторів зі своїми відповідними ЗІЗ, які здійснюють, для початку, фізичне відключення електричного кола з акумуляторною батареєю.
Серед засобів індивідуального захисту, які мають носити оператори, такі:
При ураженні електричним струмом:
Електрозахисні рукавички UNE-EN 60903 (клас 00 або клас 0)Електроізоляційна каска UNE-EN 50365 Захисний костюм від ураження електричним струмом UNE-EN 50286 Ізолювальне взуття UNE-EM 50321
У разі виникнення електричної дуги:
Лицьовий щиток або маска EN 160 / EN 170
Електрозахисні рукавички UNE-EN 61482-1-2Захисний костюм UNE-EN 61482-1-1Потім ви повинні переконатися, що ключ запалення вимкнено, щоб уникнути циркуляції змінного струму. Те саме з тими, що з основним електричним роз’ємом акумулятора, перевіряючи у свою чергу відсутність електрики між клемами кінця роз’єму оного.
Нарешті, ви, мабуть, знайомі з випадками займання літій-іонних акумуляторів.
Це може статися, і, очевидно, потрібні засоби для гасіння пожежі, якщо вона виникне. Але майте на увазі, що пожежа, спричинена цим типом батареї, класифікується як пожежа класу D.
При контакті з водою відбувається вибух. Тому для гасіння таких пожеж необхідний вогнегасник типу 507.
Що ремонтують у електромобілі?Акумулятори: не підлягають ремонту. У будь-якому випадку допускається заміна комплектних модулів. Ремонт не допускається через ризики, пов’язані з поводженням з літієвими елементами, а також їх економічну недоцільність.
Електродвигуни вважаються чорними ящиками; тобто як це відбувається з коробками передач. У разі поломки операція демонтажу не проводиться, а змінюється безпосередньо. Це також відбувається з інверторами та бортовими зарядними пристроями.
З іншого боку, що стосується діагностичних систем, вони дотримуються тих самих процедур і протоколів, що і в автомобілях внутрішнього згоряння. Це означає, що двосторонній зв’язок може бути встановлений з усіма блоками керування автомобіля: електродвигунами, інверторами, зарядним пристроєм та акумуляторною батареєю.
Що стосується останнього пункту, оператор зможе бачити кожен із модулів, що становлять акумуляторну батарею, що означає можливість бачити середню напругу кожного з цих модулів, а також вимірювання внутрішнього опору кожного з них. ці.