DKG-255 – це цифровий блок керування швидкістю, керований мікропроцесором, призначений для контролю частоти обертання двигуна з швидким і точним реагуванням на зміни навантаження.DKG-255 підключається до пропорційного електричного приводу передньої дії та магнітного датчика швидкості. Він також здатний приймати сигнал швидкості від напруги генератора, усуваючи потребу в блокі MPU. Він керує різноманітними двигунами в режимах постійної швидкості (ізохронний) або провисання.DKG-255 пропонує програмовані параметри для налаштування налаштувань швидкості холостого ходу та номінальної швидкості. Швидкий режим IDLE вибирається за допомогою зовнішнього перемикача.Функція автоматичного регулювання швидкості PID контролює динамічні характеристики агрегату та забезпечує стабільну роботу з більшістю типів двигунів.Пристрій може автоматично налаштовувати параметри PID, спрощуючи процес програмування та покращуючи якість динамічного відгуку.Зовнішній потенціометр регулювання швидкості може бути підключений до пристрою для регулювання швидкості двигуна з віддаленого місця.Допоміжний вхід регулювання швидкості дозволяє регулювати швидкість, керовану напругою, для синхронізації та розподілу навантаження.Якщо на пристрій не подається відповідний сигнал швидкості, схема моніторингу сигналу швидкості виявить це та відключить вихід приводу, щоб запобігти будь-яким пошкодженням.Пристрій здатний видавати струм приводу до 10 А. Однак схема обмеження вихідного струму захистить пристрій від короткого замикання або перевантаження на виході.Передбачено захист від зворотного підключення батареї та перехідних напруг.
ОСОБЛИВОСТІ:Функція автоматичного налаштування PIDКерується мікропроцесоромРобота від 12 і 24 ВЗдатний керувати різними двигунамиВихід приводу прямої діїШвидка та точна відповідьПочаткове регулювання паливаРегулювання рампи швидкостіВихід сигналізації про перевищення швидкостіРегульована номінальна швидкість і швидкість холостого ходуІзохронна і знижена роботаРегулювання підсилення та стабільностіМожливість зовнішнього регулювання швидкостіСинхронізація та розподіл навантаженняВихідна схема комутаторного режимуБезперервний вихідний струм 10 АВиявлення несправності датчика швидкостіЗахист від зворотної напруги акумулятораЗахист виходу від короткого замиканняМіцна конструкціяЕлектронна схема, захищена емаллюМалі розміри (130x110x27 мм)Низька вартість