0
(0)

У методичному посібнику запропонована методика проведення тренінгу управління емоціями в професійній діяльності фахівців сфери “людина – людина”, зокрема, у педагогічній діяльності. Тренінг спрямований на вдосконалення умінь розуміти власні емоції та емоції інших людей, управляти ними в типових і емоціогенних ситуаціях професійної діяльності педагога та викори

Для педагогічних працівників навчальних закладів, психологів, тренерів соціально-психологічних тренінгів, менеджерів з персоналу та всіх, хто прагне краще зрозуміти власне емоційне життя, зробити його більш комфортним і навчитися жити в злагоді із собою та довкіллям.

П’ять розроблених тренінгів – в одному посібнику!!!  І тільки практичний, цікавий, корисний, контент!

  • 18 тренінгових методів та інструментів,
  • понад 50 тренінгових вправ та коментарів до них
  • понад 10 тематичних притч та безліч цікавої інформації
  • більше 15 технік управління емоціями та підтримки стану психологічного благополуччя;
  • понад 10 методів психофізіологічної саморегуляції та різні дихальні практики
  • 2 чек-листа для самопізнання;
  • 5 різних практикумів, зокрема, рольові ігри;
  • 18+ пікантних ситуацій у педагогічній діяльності і варіанти реагування на них;
  • 9 ключів до професійної майстерності фахівця, який працює у сфері «людина-людина»

 

Переезд сайта Друг на час на Мейби топ 1  Дприм 3$ за регистрацию на сайте знакомств Мейби топ 2

Цей посібник про те:

  • Які переконання, цінності, настанови характеризують емоційно компетентних людей?
  • Як відбувається процес обробки емоційної інформації? Як зароджуються, розгортаються й проявляються в тілі емоції? Як вони впливають на здоров’я?
  • Як проживати емоції в тілі та усвідомлено їх відреаговувати, щоб зберегти здоров’я, стосунки і досягати бажаного?
  • Що робити з емоціями, коли вони переповнюють? Як сказати собі «Стоп» і зупинитися?
  • Які є техніки емоційної, ментальної, психофізіологічної саморегуляції?
  • Як опрацювати емоції минулого, позбутися емоційного осаду?
  • Як підтримувати емоційний стан внутрішнього благополуччя, рівноваги й умиротворення?
  • Як надавати екологічний зворотний зв’язок у процесі спілкування?
  • Як запобігти «професійному вигоранню»?
  • та інша концентрована та цінна інформація.

 

Цінність тренінгу – у спрямованості на розвиток емоційно-компетентної, аутентичної, цілісної, творчої й духовної особистості. Кожне заняття містить рекомендації щодо виконання вправ, необхідні  пояснення,  роздаткові матеріали, домашні завдання та запитання для самоперевірки рівня засвоєння навчального матеріалу.

 

Матійків І.М. Управління емоціями у педагогічній діяльності [метод. посібник] – К. : 7БЦ, 2023. – 152 с.

Наскільки Вам подобається?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Середня оцінка 0 / 5. Всього голосів: 0

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

Поділитись: