У методичному посібнику запропонована методика проведення тренінгу управління емоціями в професійній діяльності фахівців сфери “людина – людина”, зокрема, у педагогічній діяльності. Тренінг спрямований на вдосконалення умінь розуміти власні емоції та емоції інших людей, управляти ними в типових і емоціогенних ситуаціях професійної діяльності педагога та викори
Для педагогічних працівників навчальних закладів, психологів, тренерів соціально-психологічних тренінгів, менеджерів з персоналу та всіх, хто прагне краще зрозуміти власне емоційне життя, зробити його більш комфортним і навчитися жити в злагоді із собою та довкіллям.
П’ять розроблених тренінгів – в одному посібнику!!! І тільки практичний, цікавий, корисний, контент!
- 18 тренінгових методів та інструментів,
- понад 50 тренінгових вправ та коментарів до них
- понад 10 тематичних притч та безліч цікавої інформації
- більше 15 технік управління емоціями та підтримки стану психологічного благополуччя;
- понад 10 методів психофізіологічної саморегуляції та різні дихальні практики
- 2 чек-листа для самопізнання;
- 5 різних практикумів, зокрема, рольові ігри;
- 18+ пікантних ситуацій у педагогічній діяльності і варіанти реагування на них;
- 9 ключів до професійної майстерності фахівця, який працює у сфері «людина-людина»
Цей посібник про те:
- Які переконання, цінності, настанови характеризують емоційно компетентних людей?
- Як відбувається процес обробки емоційної інформації? Як зароджуються, розгортаються й проявляються в тілі емоції? Як вони впливають на здоров’я?
- Як проживати емоції в тілі та усвідомлено їх відреаговувати, щоб зберегти здоров’я, стосунки і досягати бажаного?
- Що робити з емоціями, коли вони переповнюють? Як сказати собі «Стоп» і зупинитися?
- Які є техніки емоційної, ментальної, психофізіологічної саморегуляції?
- Як опрацювати емоції минулого, позбутися емоційного осаду?
- Як підтримувати емоційний стан внутрішнього благополуччя, рівноваги й умиротворення?
- Як надавати екологічний зворотний зв’язок у процесі спілкування?
- Як запобігти «професійному вигоранню»?
- та інша концентрована та цінна інформація.
Цінність тренінгу – у спрямованості на розвиток емоційно-компетентної, аутентичної, цілісної, творчої й духовної особистості. Кожне заняття містить рекомендації щодо виконання вправ, необхідні пояснення, роздаткові матеріали, домашні завдання та запитання для самоперевірки рівня засвоєння навчального матеріалу.
Матійків І.М. Управління емоціями у педагогічній діяльності [метод. посібник] – К. : 7БЦ, 2023. – 152 с.