Про компанію: Ми аутсорсингова компанія, що надає консультаційні послуги та обслуговує клієнтів більше ніж в 20 країнах світу. Вже більше 10 років компанія спеціалізується на реалізації товарів з сфери краси та здоров’я. Подолавши карантин та блекаут, наш колл-центр продовжує активно розвиватись.
Наразі ми розширюємось, тому запрошуємо вас приєднатися до нашої команди!
Вимоги:
- Знання мови на достатньому рівні від B1, щоб здійснювати продажі та спілкуватися з клієнтом
Наявність ПК/ноутбука, гарнітури та дротового інтернету.
- Бажано володіти техніками з продажу та вмінням працювати з запереченнями.
Досвід роботи у продажах або call-центрі буде перевагою.
Обов’язки:
- Здійснювати дзвінки по теплій клієнтській базі.
- Виявляти потреби клієнтів та презентувати наші товари, працювати з запереченнями.
- Продавати продукцію компанії по скриптам.
- Фіксувати замовлення в СRМ-системі.
Ми пропонуємо:
Повністю віддалена робота з дому.
- Зручний позмінний графік (8:00—15:00 та 15:00—22:00), 2 плавуючих вихідних на тиждень.
- Стабільна заробітна плата, яка складається зі ставки та бонуса та виплачується щотижня.
Професійний та кар’єрний ріст. Можливість вирости до тренера, супервайзера та керівника підрозділу.
- Безкоштовне корпоративне навчання, а також приємний бонус після успішного проходження та виходу на роботу.
- Тренінги та підвищення кваліфікації за рахунок компанії.
Привітання на річницю роботи та подарунки дітям співробітників на свята.
Бонус за рекомендацію друзів.
- Наші найкращі менеджери отримують додаткові бонуси: індивідуальний графік, оплата спортивних занять або оплата курсів з мови та інші привілеї.
В нашій компанії тебе чекає підтримка на всіх етапах адаптації та в процесі роботи. Крута команда та дружній колектив, цікаві задачі та багато іншого.
Тому приєднуйся до нашої команди! Скоріш відправляй резюме у Telegram @anastasia_telcel