4.9
(2134)

Стаття SEO є найважливішою категорією веб-текстів. Пісні цього типу найкраще оцінюються алгоритмами Google. Не дивно – вони допомагають пошуковій системі виконувати її основну функцію – надавати користувачам інформацію, яку вони шукають. Жодна текстова пошукова система не може існувати без вмісту, тоді як написання статей про SEO є необхідною умовою успіху більшості веб-сайтів.

Як написати статтю про SEO

SEO-стаття — це функціональний текстовий фрагмент, конструкція якого була адаптована до принципів оцінки алгоритмів пошукових систем. Його завдання — надавати читачеві конкретну інформацію та генерувати безкоштовні відвідування веб-сайту.графік, що показує написання статті про пошукову пошукову систему.В ієрархії текстів SEO стаття займає найважливіше місце. Саме завдяки статтям ми можемо прийняти будь-яку конкуренцію за позицію в пошуковому рейтингу.написання статей — найкращий спосіб боротися з конкурентами в ІнтернетіSEO-стаття є найефективнішою зброєю для боротьби з конкуренцією в Інтернеті.

Як працює SEO статті

Google – це пошукова система, заснована на аналізі тексту, розміщеного на веб-сайтах. Алгоритм пошуку, використовуючи інформацію, що міститься в тексті, визначає, про що йдеться на сторінці, а також коли та в якій позиції вона має бути відображена.Позиція веб-сайту в рейтингу пошукових систем має вирішальне значення для більшості компаній. Чим вищий рейтинг сторінки, тим більше відвідувань, а отже, більше потенційних клієнтів.

Написання статей про пошукову пошукову систему як найважливіший фактор ранжування в пошуковій системіБагато разів доведено, що переважна більшість користувачів Google (близько 80%) звертають увагу на перші три позиції безкоштовного пошуку. Тому, якщо ми не розмістимо там наш сайт – вражаючих результатів очікувати не доводиться.Текстова інформація, яка використовується Google для прийняття рішення про позиціонування, розміщується по всьому сайту. Серед іншого, у назві веб-сайту, його описі, назві категорії та вмісті (наприклад, статті).Теоретично – якби існував лише один сайт із змістом словосполучення «інтернет-магазин» – Google щоразу виводив би цей сайт на перше місце в рейтингу. У ситуації, коли існують сотні тисяч веб-сайтів із вмістом цієї фрази – справа трохи складніша.

Сео 1

Young business typing on the netbook keyboard and listening the music. Freelance concept.

Ви коли-небудь замислювалися, чому Google вирішує відображати деякі сторінки вище, а інші – нижче для певного запиту? SEO статті відіграють значну роль у цьому.Графік, що показує функціональність написання статей в ІнтернетіФункціональність SEO-статей можна розглядати в двох вимірах – по-перше, вони є носієм ключових слів. Завдяки цьому вони вказують пошуковій системі, про що йдеться на веб-сайті.По-друге, вони забезпечують відповідний користувальницький досвід, що наразі є найважливішою умовою для досягнення високої позиції.Не секрет, що ринок позиціонування змінюється дуже динамічно. Google прагне спростити правила SEO. Колись ключові слова були першорядними. Було розраховано їх відповідну щільність у тексті та велике значення надано використанню відповідної форми слова (згідно з Google, «онлайн» не те саме, що «он-лайн»)На даний момент найважливішим є задоволення потреб користувача. Google намагається просувати найкращий вміст на певну тему. Тому він ретельно аналізує статистику вибраної статті. Важливі CTR (кількість кліків по відношенню до переглядів у рейтингу), показник відмов (кількість користувачів, які залишили статтю без жодної взаємодії) і середня тривалість сеансу на сторінці (чим більше, тим краще).

У статті про SEO використовуються ключові слова, щоб показати пошуковій системі, під яким терміном має відображатися наш веб-сайт, а на основі досвіду користувачів це вказує, що наш веб-сайт є важливим і має відображатися високо.Чи хотіли б ви почати писати комерційні статті про SEO? Дізнайтеся, як заробити гроші на написанні .Написання статей на замовлення – тематичних і спеціалізованих текстівНа ринку можна зустріти такі терміни, як «тематичний текст» або «спеціальний текст». Обидва поняття включені у визначення SEO статті:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Труби каналізаційні: що варто знати перед покупкою

Написання seo статей і тематичних і спеціалізованих текстів – відмінності

Слід підкреслити, що написані на замовлення тематичні та спеціальні тексти являють собою короткі статті (зазвичай 300-500 слів). Крім того, їх характер визначається інструкціями покупця, тому дослідження та оцінка конкуренції за даним ключовим словом дуже обмежені. Про специфічну структуру текстів такого типу ви можете прочитати у статті про те, як писати статтю .

Вимоги до якості – тематичний та профільний текстТекст, що містить ключові слова в правильній граматичній форміЗаголовок і зміст тематично адекватні ключовим словам, які містяться в текстіГраматично та орфографічно правильноМістить розриви або абзаци для покращення читабельності текстуВисока якість – містить дуже корисну для читача інформаціюТекст, що містить ключові слова в правильній граматичній формі – вказівки замовника тексту часто обмежуються вказівкою ключового слова та тематики. Використання ключових слів у формі, заданій покупцем, дозволить йому використовувати текст для запланованої діяльності.

Заголовок і зміст тематично адекватні ключовим словам, що містяться в тексті – більшість статей про SEO створюються з розрахунком на користувача пошукової системи. Читач не повинен відчувати себе ошуканим після натискання певного посилання (на основі оманливого заголовка) або під час читання вмісту. Така ситуація призведе до стрімкого зростання показника відмов, що негативно позначиться на оцінці статті.Правильна граматика та правопис. На показники відмов також можуть впливати орфографічні та граматичні помилки. Багато читачів, зустрівши їх, відмовляться від подальшого ознайомлення зі змістом. Тому текст має бути написаний пристойною мовою.Він містить розриви або абзаци, які підвищують читабельність тексту – перелічені тут елементи редагування статті є лише основою. Правила написання веб-функціональних текстів складніші. До них належать, наприклад, відповідна конструкція заголовка (яка спрямована на генерування кліків для цільового користувача), стратегічне розміщення інформації в тексті (інформація в різних абзацах залежно від оцінки їх привабливості), композиція підзаголовків, які є розбірливим і корисним з точки зору пошукової системи. Змагаючись у складному ключовому слові, ми будемо змушені створювати мультимедійний контент (фото, відео, інфографіку тощо).Сео 2

Сео 2

Висока якість – містить дуже корисну інформацію для читача – SEO-стаття призначена для задоволення конкретних потреб користувача. Найчастіше він полягає в наданні вичерпної інформації до введеного в пошукову систему питання (у випадку статей типу «якщо» і «як» – наприклад, «чи можна поєднувати антибіотики з алкоголем», «як замінити лампочку. У випадку розважальних статей якість статті складно оцінити однозначно – важливе значення має правильний «потік» і побудова наративу.

Написання SEO статей

Примітка: Наведена нижче схема стосується написання повноцінних SEO статей з позиції контент-творця сайту – у разі замовлення тематичних і спеціалізованих текстів робота копірайтера обмежується двома останніми етапами.

І етап – визначення мети статті

Кожен функціональний елемент повинен мати певне призначення. У випадку новинних статей, це буде отримання безкоштовного трафіку від пошукової системи. Перш ніж почати створювати контент, нам потрібно визначити, за яким ключовим словом ми хочемо отримати трафік.Не кожне популярне ключове слово має бути прибутковим. Вибір правильних ключових слів є результатом націлювання, аналізу доступної статистики та звичайного досвіду.

ІІ етап – конкурсне оцінювання

Ми зіткнемося з конкуренцією в більшості ключових слів. Кінцева мета нашої статті – зайняти 1 місце в рейтингу. Як ми можемо це помістити? Поточна доктрина Google передбачає, що найкорисніший вміст отримує винагороду.У двох словах – нам потрібно написати довшу та кращу статтю, ніж у конкурентів. Також важливий авторитет сайтів, на яких розміщено видання (дата створення, кількість посилань на контент сайту тощо).

Етап III – дослідження

На цьому етапі нам потрібно з’ясувати, що цікавить користувачів пошукової системи в конкретній темі. Ці знання отримані на основі аналізу попередніх запитів Google.Знахідки використовуємо під час упорядкування плану тексту. Чим більше тем, пов’язаних із ключовим словом, ми розглядаємо, тим краще.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Какую компанию выбрать для грузоперевозок в Запорожье?

IV етап – змістова композиція

Тільки на цьому етапі ми починаємо власне написання статті. Побудова змісту базується на основних елементах цього виду роботи: заголовок, вступ (вступ), розвиток, висновок. Характер змісту залежатиме від результатів попередніх етапів.Слід звернути увагу на адаптацію змісту до факторів, що впливають на позитивне сприйняття статті в Інтернеті, тобто розумну довжину абзаців, відповідне розміщення підзаголовків і ключових слів. Передбачається, що контент в Інтернеті повинен містити принаймні одну фотографію.Ви керуєте інтернет-магазином? Перевірте, як написати гарний опис товару .

SEO стаття проти продажів

В Інтернеті важливі лише два аспекти – знання та продажі. Обидві ці проблеми постійно переплітаються одна з одною. Контент є своєрідною валютою в цій системі.Під час написання статей в Інтернеті основною помилкою є надання їм торгового характеру. Контент-маркетинг не такий простий. Адже наша ціль – люди, які уникають реклами. Якщо стаття занадто нав’язлива чи тенденційна – вона не виконає своєї ролі.Набагато кращою ідеєю є створення внутрішньої сторінки або тематичного порталу, де реклама буде «переміщуватися» між цікавим вмістом. Тому, з точки зору копірайтера, написання SEO-статей має мало спільного з рекламою. Йдеться про надання цікавого контенту на певну тему. Про все інше подбають менеджери сайту.Сео 3

Написання SEO статей для блогу – помилки

Останніми роками особистий онлайн-щоденник перетворився на потужний інструмент контент-маркетингу . Блоги все частіше створюються з комерційних міркувань, а не для того, щоб вивести власника веб-сайту назовні. Вкладка «Блог» стала постійною частиною меню більшості комерційних веб-сайтів.Вимоги до публікації роблять ведення блогу досить трудомістким. Не дивно, що написання статей для блогу є одним із найпоширеніших питань, пов’язаних із керуванням веб-сайтом. Тому, працюючи копірайтером, ви швидко зіткнетеся із замовленнями на тексти такого типу.

Написання статей для блогу – основні помилки творців

1) Ігнорування SEOБлогери часто забувають, що пошукова система «відноситься» до їх сайту так само, як до будь-якого іншого. Це причина більшості помилок, як на технічному рівні, так і на рівні створення контенту. У результаті багато блогерів вирішують обмежити методи залучення трафіку лише соціальними мережами.

2) Копіювання контентуПід час створення вмісту блогу у вас може виникнути спокуса синонімізувати інші статті, знайдені в Інтернеті. Ще одна проблема – «переклад» контенту іншомовних сайтів. Вміст, створений таким чином, має набагато менше шансів отримати високі позиції в результатах пошуку.

3) Відсутність змістовної темиПисати про свій досвід має сенс лише для знаменитостей. У будь-якій іншій ситуації ми повинні надати нашому вмісту будь-якої істотної цінності. Гарною практикою у веденні блогу є концентрація записів навколо теми, а не особи автора. Основна інформація повинна перемежовуватися анекдотами та історіями з життя творця, а не навпаки.

4) Недостатня довжина записівЯкщо ми хочемо потрапити в рейтинг і не маємо переваги в позиціонуванні (кількість посилань, авторитет сайту), ми повинні надати користувачеві кращий контент, ніж конкуренти. При оцінці контенту обсяг має велике значення. Записів довжиною в 300 слів зазвичай недостатньо для досягнення успіху.Сео 4

5) Зловживання фразами від першої особиМайте на увазі, що надмірне використання елементів блогу може бути контрпродуктивним. Блогери часто страждають егоцентризмом. Ми публікуємо тексти для читача, а не для себе. Зміст має бути на першому місці.

6) Немає знань про попередні записиРідко бувають випадки, коли записи в блогах пишуть копірайтери з самого початку. Тому перед тим, як почати писати статті для блогу, варто ознайомитися з уже опублікованим контентом. Створення статей в стилі попереднього автора допоможе власнику блогу зберегти авторитет. З іншого боку, копірайтер отримає більше шансів прийняти тестовий текст.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ  Вибір навчального закладу для вашої дитини

Написання галузевих статей

На ринку ми також знайдемо тексти, які називаються «торговельні статті». Якщо ви коли-небудь писали наукову статтю – більш-менш такої якості будуть очікувати директори. Галузеві тексти є досить вимогливою категорією.Характерною особливістю торгової статті є використання більш серйозної бібліографії. Текст повинен бути забезпечений виносками та цитатами. Надана інформація повинна бути підтверджена конкретними дослідженнями або думкою людей, які користуються авторитетом.Галузеві тексти публікуються для досвідченого читача, тому ми не можемо використовувати тривіальну та загальновідому інформацію. Крім того, сайти, які публікують такі статті, піддаються жорсткій критиці з боку конкурентів. Тому при написанні галузевої статті кожна, навіть найменша деталь має значення.Копірайтери, які створюють цей тип тексту, є найбільш затребуваними. Це не означає, що створення контенту для галузевих сторінок є найкращим способом заробітку. Коли справа доходить до того, щоб заробляти гроші на написанні, найголовніше – це ефективно використовувати свій час. Написання текстів у цій категорії є рішенням для творців з досвідом роботи в описаній проблемі, інакше це займає занадто багато часу.

Написання статей – ціна

написання статей – зображення, що показує цитатуНемає єдиного ефективного методу ціноутворення на статті SEO. На внутрішньому ринку все ще домінує форма розрахунків за курсами валют. Ви швидко помітите, що це не ідеальний спосіб визначення цінності тексту. Обсяг не означає якість.У копірайтингу все залежить від досвіду та репутації. Успіх SEO-статті однаково залежить від копірайтера та веб-майстра. Таким чином, неможливо передбачити, скільки переглядів принесе стаття. Тому цей фактор не допоможе нам у оцінці. Мудро визначати цінність тексту на основі часу, який ми витрачаємо на його створення.Написання повноцінної SEO статті може зайняти до восьми годин роботи (або більше, якщо ми переходимо в нову тематику). Кожен фрілансер повинен сам визначити цінність свого часу. У цьому випадку середня оцінка 2000-3000 гривень виглядає цілком розумною.Тексти на цьому рівні переважно реалізуються в рамках постійної співпраці. Замовлення на популярних порталах стосуються коротких тематичних і спеціалізованих текстів від 300 слів з одноразовим використанням ключового слова. Ціна за такий текст від 700 гривень і вище.

Триста з плюсом – тобто чи має бути стаття довгою

Зараз модно створювати довгі статті. Насправді все залежить від конкуренції. Існує помітна тенденція, коли Google винагороджує контент, який повністю відповідає на запитання користувачів.У випадку текстів, які мають генерувати трафік з рівня пошукової системи, 300 слів є абсолютним мінімумом. Для конкуруючих ключових слів може знадобитися стаття в кілька разів довша.Усі міркування щодо відповідної довжини статті зосереджуються на досвіді користувача. Творці онлайн-контенту стверджують, що на екрані комп’ютера читати повільніше та важче, ніж на папері. З іншого боку, зацікавлений читач хотів би отримати якомога більше інформації. Створюючи контент сайту, ми постійно балансуємо між потребами користувачів і SEO.Сео 5

Що потрібно знати про статтю SEO

Стаття займає особливе місце в ієрархії SEO-текстів. При створенні крендельних текстів найважливішою була функціональність. Бек-офіс запровадив перші елементи, спрямовані на залучення читача. У статті починається справжня боротьба за його увагу і визнання. Твір має бути належним чином відредагований, надавати читачеві необхідну інформацію та генерувати лайки та коментарі.Тексти цієї категорії часто називають тематичними або фаховими. Ці назви підкреслюють якість, яку очікує від нас клієнт. Проте причин для паніки немає. Для створення статей нам не потрібно мати кілька дипломів.Написання SEO статей – найважливіший навик копірайтера – основа всіх питань, пов’язаних з контент-маркетингом.Перевірте, як виглядає правильна композиція онлайн-текстів – прочитайте про принцип перевернутої піраміди .

Наскільки Вам подобається?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Середня оцінка 4.9 / 5. Всього голосів: 2134

Голосів поки немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

Поділитись: