Маркетинг – це цікава і складна професія, яка має багато галузей. Одним з таких є інстамаркетинг і робота з контекстною рекламою.
Сьогодні дуже затребувані фахівці, які можуть залучати клієнтів через соціальні мережі та пошукові системи. Великі компанії готові платити гідну оплату таким «майстрам», а ті, в свою чергу, беруться залучати нових клієнтів і збільшувати прибуток роботодавця.
Таргетолог з контекстної реклами
Це людина, яка налаштовує та підтримує рекламні кампанії в Google Adwords. Спеціаліст з таргетингу працює не тільки з Facebook та Instagram. Крім даних із соціальних мереж, продавати товари та послуги можна через пошукові системи. Для цього потрібен фахівець з контекстної реклами.
Вважається, що займатися такою діяльністю легше, оскільки фахівець з контекстної реклами має справу з теплою або навіть гарячою аудиторією, а цільовий фахівець керується лише гіпотезами, заснованими на аналізі цільової аудиторії (цільової аудиторії) і даних. зібрані за допомогою ретельно розроблених рекламних кампаній.
Для високоякісного налаштування кампанії вам потрібні ключові слова та знання в складанні заголовків і рекламної копії. Також важливо знати, як створювати цільові сторінки.
Зарплата такого фахівця може бути фіксованою або відсотком від бюджету, що витрачається на рекламу. Ставка фіксована, як правило, для новачків. Досвідчені фахівці отримують відсоток від рекламного бюджету.
Спеціаліст SMM
SMM-спеціаліст – це людина, яка займається комплексним просуванням і обслуговуванням сторінок і акаунтів в соціальних мережах. Ця професія є однією з найбільш універсальних в соціальних мережах, оскільки передбачає виконання широкого кола завдань:
- створити стратегію просування;
- оформлення сторінки або клієнтського облікового запису;
- створення контенту:
- фото, відео, тексти;
- налаштування таргетованої реклами.
Звичайно, великі компанії можуть дозволити собі найняти окремого цільового фахівця для роботи з просуванням через аккаунт Facebook. Але крім великих брендів, є багато невеликих компаній, які потребують комплексного обслуговування сторінок у соціальних мережах.
Тому SMM-спеціаліст – це не тільки людина, яка вміє обробляти фотографії та писати до них тексти, а й продавець, який розуміє потреби цільової аудиторії та можливості рекламного аккаунта.
По цьому напрямку та інших академія IT STEP проводить навчання по сцеціальностях які будуть актуальні довгий час, завдяки тому що бізнес все більше переходть в інтернет.
Контент спеціаліст
Реклама в соціальних мережах складається з креативу (фото, відео, анімація) і тексту. В пошукових системах тільки з тексту.
Рекламна копія – це не звичайна розповідь про життя чи переваги товару/послуги. Це професійно написана комерційна копія, яка складається з грамотної структури та резюме.
Не всі таргетологи, фахівці з контекстної реклами або SMM можуть це видати. Тому на допомогу може прийти автор (копірайтер), який розбирається в маркетингу і вміє правильно оформляти рекламні тексти.
Копірайтер, який спеціалізується виключно на створенні рекламних тез – це ніша, яку ще легко заповнити!
Творчий
Раніше ми згадували, що макет оголошення складається з тексту та фото/відео/анімації (необов’язково). Візуальна складова надзвичайно важлива, оскільки 80% людини «клюють» зображення і лише потім звертають увагу на текст, який його супроводжує.
Не кожен може створити гарний фотоколаж, змонтувати відео чи створити та реалізувати анімаційне відео. Ось для чого потрібні креативи. Такий фахівець повинен не тільки добре розбиратися в додатках для обробки фото- і відеоконтенту, але і мати знання в маркетингу, щоб привернути увагу потенційного клієнта і спонукати його натиснути на оголошення і перейти на сайт продавця.